سفر قائم مقام دبیرکل اتحادیه به استان لرستان
جنبش اسلامی...جنبش ایرانی
سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:, :: 3:50 PM ::  نويسنده : مریم کولیوند

 

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قمرزاده صبح دوشنبه در جمع نمایندگان اتحادیه های انجمن های اسلامی در مدارس لرستان در محل کانون ادب خرم آباد با اشاره به سوابق و پیشینه این تشکل اظهار داشت: اتحادیه انجمنهای اسلامی عظیم ترین تشکیل دانش آموزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

 

 

mqya7utl6k766uuzgr2.jpg

 

8cnfg2289s9j6s4k1su9.jpg

 

r3qj8q9gxo674jvuh.jpg

 

uhno5z4dfncwb4bg0bk.jpg

 kuvrj8axpje358qhy.jpg

وی با بیان اینکه این اتحادیه همزاد انقلاب اسلامی محسوب می شود، افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی با این پیشنه به بستری مناسب برای فعالیتهای دانش آموزی در سطح مدارس فراهم کرده است.

قائم مقام دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط کنونی کشور در عرصه علمی اظرد عمتون می خوره هار داشت: در دو سه سال گذشته شاهد این هستیم برخی از دانشمندان ایران اسلامی در عرصه هسته ای به شهادت رسیدند.

قمرزاده وجه مشترک این شهدا را حضور در عرصه جهاد علمی دانست و بیان داشت: به شهادت رسیدن دانشمندان هسته ای ایران اسلامی نشان می دهد که دشمن نگاه خود را معطوف به جلوگیری از پیشرفت ایران در عرصه علمی کرده است.

وی این امر را ناشی از ترس و هراس دشمنان از پیشرفتهای علمی ایران دانست و گفت: در حال حاضر رشد ایران در ابعاد مختلف علمی دشمن را حساس کرده و موجب شده است که دست به ترور و به شهادت رساندن دانشمندان ایران بزنند.

مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به لحاظ علمی حرفهای زیادی برای گفتن دارد و در این حوزه به سرعت در حال پیشرفت است، یادآور شد: امروز دشمن به دنبال این است که به هر طریقی جلوی پیشرفت ایران اسلامی را بگیرد.

قمرزاده به نقش دانش آموزان در عرصه جهاد علمی اشاره کرد و بیان داشت: امروز بیش از گذشته ایران اسلامی نیازمند رشد و توسعه در عرصه علمی بوده و نقش دانش آموزان در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

وی همچنین به برنامه های این موسسه برای افزایش سطح علمی دانش آموزان اشاره کرد و بیان داشت: طی سال گذشته برای نخستین بار اقدام به برگزاری کلاسهای آموزشی برای دانش آموزان کردیم که نتایج خوبی به همراه داشت.

قائم مقام دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی ادامه داد: برگزاری این کلاسهای آموزشی موجب شد که حدود 12 درصد دانش آموزان عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی موفق به قبولی در دانشگاههای برتر کشور شوند.

قمرزاده همچنین از در نظر گرفتن برنامه های آموزشی برای دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در قالب طرح "وب" خبر داد و بیان داشت: سایت این طرح از ابتدای آذرماه سالجاری فعال شده و دانش آموزان علاقمند می توانند اطلاعات ورود به سایت را از طریق اتحادیه دریافت کنند.

وی به تاکیدات رهبری در حوزه علم آموزی توسط جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان در این عرصه باید هم قدرت علمی و هم جرات علمی داشته باشند.

قائم مقام دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی با تاکید بر ضرورت داشتن روحیه علم طلبی و علم آموزی نزد دانش آموزان افزود: در این راستا باید به سمت تقویت این روحیه در دانش آموزان و جوانان حرکت کرد.

بنابراین گزارش در پایان این مراسم با طرح تعدادی سئوال از دانش آموزان به کسانیکه پاسخ صحیح را ارائه دادند جوایزی اهدا شد.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

تقدیم به حافظان نام وطنم...شهیدان
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جنبش اسلامی...انجمن اسلامی و آدرس jonbesheslami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 74800
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1